Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2008 15:58 - Брат ми се завърна - разказ
Автор: lubara Категория: Изкуство   
Прочетен: 1639 Коментари: 4 Гласове:
1



          Бързам да кажа на всички , не търся вече спонсор . Брат ми се завърна .

       Всъщност той не е искал да каже онези неща , които  много ме огорчиха . Та какво са  някакви си 1500  долара пред братската обич . Нали и аз толкова много съм му помагал , откакто не е в България . И това , че съм правил грешки си е нормално . Било ми е трудно сам да вземам решенията . Все пак  толкова години само мисълта , че брат ми и баща ни могат да ми помогнат ме е карала да се чувствам по- силен .

        И сега изведнъж , всичко на мойте плещи . Нормално е някои неща да не се получат както трябва . Но нали и за всяка грешка има прошка .

        Ето такива бяха думите му , след като ми писа по мейла . Съжалявал бил , работата му напоследък била напрегната . Младите в университета , където преподава му дишат във врата . А и със здравето нещо , трябва да се грижи повече за себе си . Да забравим това недоразумение , нали брат ми . Така ми пише той .

        И аз му писах . Ех , брат ми , му казах . Важното да сме отново заедно . Както преди , в детските години , които останаха толкова далеч . И когато си дойдеш от Африка , ще отидем заедно при татко . И ще му кажем . Твоите момчета , които ти толкова обичаше не са те предали . Те са заедно , рядко идват при теб , но не са те забравили . Та тези грижи и обич не могат да се забравят . Каквото и да се e случило  , те ни поддържаха в годините , които ти толкова рано ни остави сами .

        

            Та такива ти ми работи . Мисля да сънувам  това негово писмо скоро и всичко да бъде един хубав сън . Защото съм имал сънища , които се сбъдват .

             Защо пък и това да не стане истина и да не се сбъдне  .

           

             Моите спонсори нямат да имат нищо напротив , нали ?!

 

 

 

28.06.2008                                                                        Любомир Николов



Тагове:   брат,   разказ,


Гласувай:
1



1. krotalka - ...
28.06.2008 16:11
Брат, брата не храни - тежко му който го няма!
Това е стара поговорка, която може да послужи за мото на разказа!
цитирай
2. skribezium - Дано сънят ти се сбъдне и с твоето ...
28.06.2008 17:12
Дано сънят ти се сбъдне и с твоето братче, отдрудено от гурбета по чужди земи отидете по-скоро при баща ви. Любара, прощавай, прощавай! Всички грешим, защото животът ни не е написана рецепта или книга, по която да се движим правилно и точно.
За всяка грешка трябва да има и прошка. По - добре късно отколкото никога!
цитирай
3. ron4e - ...
03.07.2008 01:28
А защо ти не сбъднеш съня си дори несънуван? Напиши му ти този мейл. За баща ви, за обичта...
цитирай
4. lubara - Това не е достатъчно , ron4e !
03.07.2008 19:44
Това не е достатъчно , ron4e !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubara
Категория: Изкуство
Прочетен: 4600252
Постинги: 689
Коментари: 9099
Гласове: 19636
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930