Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2010 12:50 - До морето за 55 часа.
Автор: lubara Категория: Туризъм   
Прочетен: 7983 Коментари: 26 Гласове:
26

Последна промяна: 19.07.2010 17:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                   В петък тръгнах за Слънчев бряг, с резервация. Когато пристигнах, хотелът едва го познах - фотошопът яко го беше разкрасил.
                  Така ли, я си гледайте работата - и отпраших на юг. Между другото, застрояването започва от Ахелой, Поморие, Равда, до Несебър.
                   Голяма грозотия, голяма лакомия, голяма ужасия!!!

                   И вечерта бях в този хотел. На свечеряване се изкъпах в морето, да не съм капо. Моментално ми се оправи настроението!

image

image

          После му треснах две бири, със салатка и пържен сафрид, и се разходих по главната.

image

image

                                  Крепостните стени на крайбрежната улица.

image

                            На другата сутрин, като се събудих, от терасата видях това:

image

image

image

         Целият ден бях на плажа. Плувах до най-далечната , червена шамандура, в края на носа. Ако беше по-далеч, поне щях да се поизморя. Покрай мен-никой. Не плуват ли тези хора, или само се плацикат на брега?

              Вечерта отново по главната, но по светло.


image

image

               Вече се свечерява, жена ми е гладна, още малко по сокаците, и бирата с рибката ще е пред нас!

image

               Като й казвах, остави този Слънчев бряг! Най- после се съгласи с мен.
               Градът имаше празник- света Марина.

image

                                         Тук направо се вижда остров Свети Иван.

image

image

          В неделя отново плаж, после в голямата жега разгледах тези пясъчни фигури.

image

image


      И какво - 555 километра, 55 часа и надеждата, че пак ще го видим, моренцето!


Тагове:   морето,


Гласувай:
26



1. injir - Пак си в Созопол!
19.07.2010 13:24
Пак си в Созопол!
цитирай
2. анонимен - lubara - Снимките са от Несебър
19.07.2010 13:26
живея тук, а и в Слънчев бряг няма крепостни стени. Последните две снимки са от Бургас от фестивала на пясъчнете фигури... :)))
цитирай
3. lubara - Поздрави, injir !
19.07.2010 13:37
Така е, това е моето място!
цитирай
4. injir - Кой град има празник, , Света Мар...
19.07.2010 13:37
Кой град има празник ,,Света Марина,,?
цитирай
5. lubara - Към аноним 2.
19.07.2010 13:38
Пясъчните да, в Бургас са.
Всички останали снимки са от Созопол.
цитирай
6. lubara - Созопол- съботата, преди два дни.
19.07.2010 13:41
Созопол- съботата, преди два дни.
цитирай
7. cefulesteven - Созопол ме очаква в началото на а...
19.07.2010 14:56
Созопол ме очаква в началото на август. :)
За застрояването по черноморието. Врял съм от яд, пържил съм се цял и претръпнах, и умрях, и се опомних напълно безсилен срещу ЧОВЕШКАТА ГЛУПОСТ преди няколко години във форум АБВ, докато четях изцепки от рода, че природозащитниците били егоисти, че не разрешавали на по "обикновени" хора да се насладят на морето, без да се лишат от луксовете без които не можели, а в застрояването имало "икономическа логика" - цитирам, пред която всякакво друго гледище е "твърде емоционално" - цитирам. Под "природозащитници" се разбираше всеки, който нещо не разбираше това безумие. А "икономическата логика" се оказа твърде неикономична. Май бях пил хапчета за познаване, че ще се окаже така, но кой да повярва на "твърде емоционален егоист".
цитирай
8. an200 - Ах, Созопол...))Толкова искам да отида пак там!
19.07.2010 15:01
Как е смокинята?А делфини видя ли?)
Поздрави!
цитирай
9. gamina - :)
19.07.2010 15:19
Ще го видя, ще го видя... в петък на разсъмване :)
цитирай
10. lubara - Поздрави, an200 !
19.07.2010 15:51
Този път не отидох до Каваците, не видях "мойта" смокиня. Дано да е вързала и тази година плодове.
Аз бях единственият делфин, тези хора не се ли научиха да плуват, чудя им се!
цитирай
11. lubara - Поздрави, gamina !
19.07.2010 15:53
Чудесна новина, Люси! Мойте хора се оказват много несериозни, за тази събота ми провалят планината, май!
Ще ги сменям!
цитирай
12. lubara - Приятно да си изкараш, поздрави, cefulesteven!
19.07.2010 16:03
Кич, безумно застрояване, грозни комплекси с еднотипни къщички-бройлери, цвъкнати на 2-3 километра от морето, в полето, сред слънчогледите.
На юг от Бургас е по-човешко, срещу къмпинг " Златна рибка" е построен комплекс всред боровата гора, разнообразно строителство, което не те дразни с безхаберието си.
От Бургас до Слънчев бряг си е по-зле от комплексите, имаш чувство, че си в промишлена градска зона.
Спомних си преди четиридесет години как пътувах на стоп от Созопол до Слънчев бряг. След Бургас ме качи един човек с ретро - кола, свиркаше си човекът през целия път.
- Понтиака на моряка - гальовно се обръщаше към тази своя стара гълъбица той. А пътят беше през зеленина, през лозя, покрай солниците на Поморие, и когато влязохме в Слънчев бряг, се потопихме в паркове, цветя и пясъчни дюни.
Леле, какво си докарахме на простите глави, леле!
цитирай
13. tili - И аз бях в събота до
19.07.2010 19:19
Созопол. И обиколихме с лодка острова:)) Стига си се вайкал, гледай само хубавото - аз поне това правя. Иначе съм се закротила в база Бургас - екстра е! Привет, Любо!
цитирай
14. lubara - Поздрави, tili !
19.07.2010 19:21
Чак вайкане- не!
В Бургас никак не е зле. Защо не се обади, да му направим едно скоростно плуване на плажа!
цитирай
15. zvezdichka - Привет Любо!
19.07.2010 23:27
Първата снимка е много стресираща, ако питаш мен. Не ги обичам тези жилищни комплекси, особено за почивка. Моите възприятия са свързани с друго, но важно е човек да търси и да намира своето местенце. Ние август се разминаваме с морето, но избрахме планината :). А септември месец може и моренцето да зърнем, че и повече от това надяваме се :).Нали обичаме да съчетаваме и да откриваме непознатото :))). То някак си ни привлича.
Поздрави!
цитирай
16. lubara - Поздрави, zvezdichka !
20.07.2010 06:52
Ти на това стресиращо ли викаш? Ами ако попаднеш в Слънчев бряг, или в Равда, по пътя край Поморие , тогава какво ще кажеш, ами аз направо съм се разтревожил за теб.
Ако мен ме питаш, по морето никъде няма вече това, за което говориш. Защото все пак аз не съм един почитател на дивото, каквито са някои хора, спящи на плажа или на палатки и пещери край морето.
цитирай
17. анонимен - Дори и Созопол вече не е Созопол от ...
20.07.2010 10:40
Дори и Созопол вече не е Созопол от пред десет години :(
Бягай още по на юг - аз така правя - Синеморец , Резово - там почивам - далеч от хората, шумотевицата, цацата и капаните
Поздрави
цитирай
18. mariani - Колко
20.07.2010 10:41
са 55 часа ;)
Поздрави...и за хубавите снимки :)
цитирай
19. johnas - :-)
20.07.2010 10:45
:-)
цитирай
20. lubara - Поздрави, darling !
20.07.2010 12:56
Темата за морето и застрояването е обширна и не твърде радостна. И в Синеморец не е същото, преди три години бях там.
цитирай
21. lubara - Поздрави, mariani !
20.07.2010 12:57
Да, така е. Но колкото-толкова.
цитирай
22. lubara - Поздрави, jan1jumal !
20.07.2010 13:00
И аз ти пращам усмивки!
цитирай
23. kasnaprolet9999 - Важното е, че си разнообразил ма...
20.07.2010 17:16
Важното е, че си разнообразил малко, а то е ясно, морето само е същото, но ние и плажната ивица не сме. Мисля, че в Поморие-квартала положението е най-тревожно с това холандско градче, дето го построиха последните години, там все едно си в двореца на падишаха. Поздрави и иди на планина за да ти мине!!!
цитирай
24. lubara - Поздрави, kasnaprolet9999 !
20.07.2010 17:19
Това е нещо неописуемо, направо да се потресеш от грандоманския кич, който цари от Бургас до Несебър.
На планината всичко си е, както преди. Особено на Стара планина.
цитирай
25. anastasiia - Много го обичам този Созопол!...:)
21.07.2010 16:53
С удоволствие надникнах отново към него...:)
Много години ходех само там, в Стария град... Има много хубава атмосфера... А празникът му е на св. Марина - 17 юли :)
Изкарали сте си чудесно!:) Нека имате повече такива ваши си дни... до моренцето, защо не?!:)
Поздрави от Пловдив!:)))
цитирай
26. lubara - За Созопол мога да говоря с часове, поздрави, Ася!
21.07.2010 17:17
Ася, най-много съм бил на Каваците. Но сега, за толкова кратко, бях в града.
Най-хубавото време от деня беше пътуването пеш до Созопол, рано вечерта. Като минеш изкачването, Созопол и плажа Харманите се ширват пред теб, заедно със залеза.
Това вече го няма. Толкова много е застрояването, че морето почти не се вижда.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubara
Категория: Изкуство
Прочетен: 4596193
Постинги: 689
Коментари: 9099
Гласове: 19634
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930