Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2020 16:13 - ПРЕПОРЪЧВАМ, ЗА КОЙТО Е ПРОПУСНАЛ ДА ПРОЧЕТЕ ТАЗИ КНИГА
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 566 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Насред всичките си делнични задачи, ами по път с огромен интерес чета книгата на Андрю Мортън " Принцеса Даяна. Нейната истинска история". Тя излезе отдавна и въпреки че струваше 29.95 лв не успях да я купя. Разграби се. Тези дни я намерих почти нова за 3 лв при кварталния антиквар и я зачетох с удоволствие. Смъртта на тази красива жена от аристократично семейство с нещастно детство, двуличен брак и народна душа в истинския смисъл на думата винаги ме е вълнувала. Книгата е писана много прозорливо и увлекателно, още докато е била жива и затвърждава старото ми мнение за прословутото английско лицемерие. Лейди Ди е жестоко изиграна от кралското семейство и лично от принц Чарлз и понеже аз съм народна е свободолюбива като нея, тя повече спортна натура, аз повече интелектуална, но това няма значение в случая, не само че разбирам душата й, но и преизпитвам старата си ненавист към кралското семейство, както и антипатия към родителите й, признавам си чистосърдечно. Прочетете тази книга за един провален живот. Не стига това, ами и сестрите й завиждали. Да им имам причините. За един 20 години по-стар съпруг насила, който си бъркаше в носа, видяла съм го лично на телевизионния екран и неговата отколешна любовница, с която никога не е прекъсвал връзката си. Язък за хубавата жена. Два дни преди подписването е искала да се откаже, ама нямало накъде. Но тя го е обичала, това е мнението на всички около нея. Нямам симпатия към техните управници и това си е в чисто личен план. Който е пропуснал като мен, непременно да прочете тази книга. За богатството, лицемерието и самотата.



Гласувай:
6



1. missana - Благодаря ти, Роси!
28.11.2020 19:29
След твоята препоръка щ е намеря книгата й ще я прочета. Имах нещо против лейди Ди и то беше, че тя поддържаше връзка с арабин, а аз си падам малко расист.
цитирай
2. rosiela - Много е препатила, но книгата е доказателство за техните особени нрави, меко казано.
28.11.2020 19:57
missana написа:
След твоята препоръка щ е намеря книгата й ще я прочета. Имах нещо против лейди Ди и то беше, че тя поддържаше връзка с арабин, а аз си падам малко расист.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6611706
Постинги: 5042
Коментари: 23947
Гласове: 9776
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031