Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2022 08:29 - На 23.12. имахме литературно четене при патиците на Южния парк.
Автор: lubara Категория: Изкуство   
Прочетен: 2015 Коментари: 4 Гласове:
10

Последна промяна: 09.01.2022 17:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                    Книгата излезе преди два месеца. който иска да я има, трябва да ми изпрати 15 лева, аз ще му я проводя по ЕКОНТ.

image

                 Ето какво казва пишещ приятел за моето писане. " Твоят стил, е на (да ги наречем) рубинените магьосници, които описват бързите светове (да го кажем - един удар на сърцето). Анчаров има хубава аналогия - бавните са като маслени портрети, бързите - като акварели. И наистина твоите разкази са като акварели - носят настроение.  " image
           
                         Събрахме се петнадесетина приятели. Времето беше студено, но имахме греяно вино от Ваня, планински чай, сироп от трънки, мъфени и сладкиш от сини сливи, всичко мое дело. 

image

                        Прочетох едно стихотворение и един разказ.

image

                                       Румми. 

image

                                   Дидката и Атила.

image

                                             Аз и Краси Марков.

image

                                         Ваня.

image

                                             Атила и Хари.

image

                                            Краси Марков, аз, Дидката, Атила и Хари.

image

                                          Краси Марков, съученик от Осма гимназия, " и" клас.

image

                                         Най-верните, Краси, Румми, Свобода.

image

                                              Краси, Румми, Свожбода и Ваня.



image

                                                    Пиша автограф!

image

                                        Студеното езеро беше скрило в папурите патиците...

image

                                Ваня много спортна.

image

image

                                              Две красотки!

image

                                      Весислава, моят PR...
      
                              Супер беше, благодаря на всички, които дойдоха. На Ели, Ива, Димитър-Странника, На гореизбраените Ваня, Весислава, Атила, Дидката, Сашката, Краси Марков, Хари, Свобода.

                                  А който иска в Южния парка да се видим и да си купи книгата, само да ми пише на лични. 
                                          Хубава да Ви е 2022-та година!
  






Гласувай:
10



1. katan - Рече и отсече:)! 23.12. - Южния парк!
09.01.2022 21:20
Браво!
И честита да е новата ти поредна книга, скъпи приятелю!
Съжалявам, че не можах да присъствам лично, но знаеш, че внучката ми имаше рожден ден - цели 7 години!
Книгата ти очаква реда си да бъде прочетена:).
Прочела съм почти всичко в блога ти и в предишните ти две книги - Лодките и Светлите души. Сега е ред на Лилиите:). Ще!
Много пъти ти пиша и казвам за разказа ти за белия костюм, петия.
Ще се радвам да напишеш продължението и аз да мога да го прочета:).

Гледах снимките и се радвах, че ме срещна отново с Румми и Свобода64.
Хари. Този на снимката онзи Хари ли е? От ученическите години?
Само Стела не видях. Да не си я поставил на длъжност "отговорник по почерпката":)?
Шегувам се.
Очаквам разказ-история за Мусала:).
Нека това да бъде началото на шестата ти книга:)!
Може би седмата:)?
Имаш истории-пътеписи за поне още 3-4 книги!
Пожелавам ти ги!
Пиши, лети и изкачвай върхове!
Можеш го!
Пиздрави на теб и всеотдайната Стела!
цитирай
2. lubara - Поздрави, katan!
09.01.2022 21:58
Димитър също е от blog. Стела сама не пожела да дойде и аз не я насилвах. Хари е онзи Хари, с него се знаем от 68-ма година есента. Но имах още една съученичка, няма я на снимките. С Елена се познаваме от есента на 66-та година, когато постъпихме в националната математическа паралелка.
Мусала ще стане, то ще е едно фасулско изкачване през лятото!
За следващи книги не знам. последните пет години съм написал 13 разказа и то без да са нещо особено...
цитирай
3. ckarlet - Поздрави и от мен, lubara! Истина е, ...
09.02.2022 16:17
Поздрави и от мен, lubara! Истина е, че написаното от теб се чете с лекота и винаги доставя удоволствие! Пожелавам ти здраве и още много книги, с които да радваш читателите си. А аз съм една от тях!
цитирай
4. lubara - Поздрави, ckarlet!
15.02.2022 16:06
Скарлет, утре ще гостувам в БНТ2, излъчването ще бъде скоро, надявам се.
Много добре помня как си закупи втората ми книга в една книжарница в Търново. Бъди здрава!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubara
Категория: Изкуство
Прочетен: 4595861
Постинги: 689
Коментари: 9099
Гласове: 19634
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930