Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2008 16:04 - Отвратителните Златни пясъци
Автор: lubara Категория: Изкуство   
Прочетен: 2643 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 13.09.2016 18:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

           Признавам си , че оттавна не го долюбвам този комплекс . Още от 70- те , когато бе за богоизбрани . Аз можех да си позволя най- много море на Харманите с палатка , а преди казармата имах късмет да съм щастлив на по-народния Слънчев бряг . А не като някои синчета на отговорни другари , които не признаваха нищо друго освен „ Златните „ .

           Егати златото !  Днес се върнах от едно служебно пътуване до Варна , което разбира се сам си финансирах . Бях три нощи в Кабакум , или за ориентир в един хотел до дома на Журналиста . Но се подлъгах и за час отскочих до прословутия курорт .

           Какво да кажа . Първо навсякъде е оградено с въжета . Въжета , за да не паркираш до някой хотел , ако не си отседнал там . С копоя , който пази стриктно и вика паяка , ако случайно те е пропуснал , когато си нарушил така измамното спокойствие на почиващите в него . А пък тези въжета на плажа до брега направо ме разбиха . Въжето огражда като по конец наредените чадъри и шлезлонги , които да осигуряват сянка на „богатите „ чужденци . Защото кой нормален човек ще даде 27 лева на ден за такова удоволствие . На двадесет сантиметра опънати почти до водата , как го прескачат тези платежоспособни персони , особено като треснат две – три бири , не знам . Но знам , че влизат в морето не за да плуват , а да облекчат естествените си нужди след така евтината  им и обичана напитка.  Да влезат до шамандурата , та то се иска и умение , и усърдие . Да не са луди .

          А за тесните и обрасли с храсталаци и боклуци в тях алеи да не говорим . Важното е да се строи , да има румсървиз в стаята и масажен център и джакузи в хотела . А и басейни задължително , че то плажа им се явява твърде далеч .

         Изтраях по- малко от час . И когато с облекчение се запътих към дивотията на плажа към пропадналата от свлачищата култова кръчма преди години  „ Трифон Зарезан „  ме чакаше най- голямата изненада . Колата ми бе преместена от паяка на паркинга пред комплекса . Колко неразумно не си оставих петте левчета , за да спазя реда в комплекса !  Така ми каза служителя , който можеше със физиката си да обърне поне двама- трима от кандидатите за олимпийското злато по борба  тази година .

       - Но аз съм спрял извън комплекса , с какво съм нарушил правилника за МПС - изсъсках му аз , едвам сдържайки се да не влеза в неравна схватка с този бюстител на закона .

       - Паркирал сте на тревна площ – все пак спазвайки учтивата форма на обръщение ми отговори той. – Хайде да не ми губите времето , а и аз вашето , така и така ще платите тези 46 лева .

      - Каква тревна площ , че там където съм спрял от години не е пониквала тревица – му отговорих .

     - На тротоарната площ сте спрели – продължи кандидат- олимпиеца .

     - Аз видях само два счупени и хлътнали бордюра- отвърнах му .

     - А знака до пешеходната пътека – ехидно ме погледна със синия си поглед .

     - Да бе , видях го , но той бе двадесет метра след колата .

        И тогава последва най- неоспоримият мотив . Като кинжал ми подейства .

     - Търсете полицаите , те са дигнали колата . Те ще ви отговорят .

        Хвърлих му петдесет лева , ако при следващото  идване в този „прекрасен „ комплекс всичко около почивката ви е наред , то това дължите и на мен . Все пак си е пара това .

        Преди две съботи имаше статия за кмета на Варна и неговите пристрастия към рокерите , водолазния спорт , тенисът на трева и още ред такива глупости . Та кметът бил казал , че и той обича моторите и си е моторджия , но трябва да има ред . И така присъединявайки се към една не дотам спокойна гилдия , дал им пример и настъпил ред и спокойствие във Варна . Толкова се умилих от това , че чак се просълзих . Ето какво е личният пример , който се дава от един „личен „ човек . Браво ! А такива като мен само пречат и рушат авторитета на нашето красиво и обхванато от такова гостоприемство към чужденците Черноморие .

           И за да се самонакажа се хвърлих във водите на любимото ми море и само това , че плувах в дълбокото , далеч от брега с двамина наполовина на мойте години младежи ми възвърна покрусения дух . Може би ще доживея и друго време...Дали ?

  



Тагове:   Отвратителните,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rummi - спокойно можем да си обявим състезание
14.09.2008 17:05
"Кой ще доживее до..." и да изброим поне 200-300 дисциплини.

аз Варна и "Златните" ги заобикалям от години.

Пожелавам красиви есенни пътешествия е преживявания!
цитирай
2. mitrandil - Цялото ни крайбрежие така и това е ...
14.09.2008 19:51
Цялото ни крайбрежие така и това е основната причина повечето българи да търсят Гърция и Турция за почивка. Хем е по-евтино там хем и обслужването и околната среда е на стотици години напред пред БГ курортите ни. Няма как това да не окаже влияние в период от 10 години и нашите хотелиери ще плачат за клиенти.
цитирай
3. amymoss - ох
14.09.2008 23:32
Те хотелите вече плачат.
А за вдигнатата кола само да те успокоя има ред. Те за да те вдигнат са направили снимкал Майка ми и баха вдигнали правилно паркираната кола от златни. Тя обаче се изнерви и се заяде с думите "ще пусна жалба". Върнаха и парите дадаха и колата и това беше.
А изобщо не си видял най-лошото от Златни пясъци.
цитирай
4. анонимен - 4astniqt paqk na zagrijenata za pravilnika za dvijenie "persona"
09.09.2011 17:47
az pusnah jalba no otgovor.net parite gi povyrnaha daje. Hvala na tozi otgovoren 4ove4ec
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubara
Категория: Изкуство
Прочетен: 4590393
Постинги: 689
Коментари: 9099
Гласове: 19630
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930