Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2008 15:42 - Дали вече остарявам
Автор: lubara Категория: Изкуство   
Прочетен: 1527 Коментари: 3 Гласове:
1



                     Улавям се , че вече не съм толкова млад . Или по-точно млада ми е душата , но тялото не толкова . Преди седмица ходих с едни млади приятели в балкана .  Хубаво е да имаш млади приятели . Но за да ги имаш изглежда и ти трябва да се чувстваш млад . Аз така се чувствам , но като гледам снимките от не лекия преход , абе друго си е младия човек . Аз не отстъпвам на тях , ама ако бях с десетина години по-млад , щеше да е друго .

                    Какво ли пък щеше да е другото . Брадата ми нямаше да е толкова бяла , коляното нямаше да се обажда чат-пат . Но пък неудовлетворението от собствената съдба щеше също да е по-силно . Това е преимуществото на отминалата младост , не се кахъриш за неща , които не са ти се случили . Не искаш на всяка цена да те ценят повече в службата , не искаш на всяка цена да ти е по-голяма заплатата , не се заглеждаш със завист към жените на другите мъже .

                   С две думи , вече си доволен на това , което имаш . Както бе казал един артист от не толкова близкото минало Никола Тотев , мъж на известната с късната своя реализация актриса мама Злата Тотева , да се чудиш как си съумял след толкова глупости и безумни изпълнения да съградиш днешното си положения . Та с две думи , да си се оженил / аз да / , да имаш деца / аз тоже / , даже да имаш и жилище , кола , работа . Та дори и да си позволиш да шеташ из света .

                    На 4 август ще пътувам с жена си да НюЙорк . Спомням си как необичайно трудно и изненадващо изглеждаше това  след така наречената демокрация . А сега половината българи се изредиха да летят отвъд Атланта . Синът ни ще навърши 30 години и ще го отпразнуваме заедно . Какво повече мога да искам от живота ? Така де , да мога да се катеря из Стара планина , да се радвам на вятъра и мириса на мащерката и цвета на кантариона , да пия студена бира на 2000 метра височина , сетивата ми да имат своята чувствителност и да си казвам , все пак съм късметлия .

                       Може да не съм толкова , но е хубаво да си заблуден малко в това си чувство , дори и малко наивност не е излишна .

                       Колко от познатите и приятелите могат да направят всичко това ? Колко от тях  дори и не са вече между нас , така че , сигурен съм .

                      Аз съм късметлия по своему .

 

 

        



Тагове:   дали,   Остарявам,


Гласувай:
1



1. rummi - ооооо, определено ти е рано
12.07.2008 16:13
да остаряваш.
цитирай
2. skribezium - Какво му трябва на човек? Може би ...
12.07.2008 17:31
Какво му трябва на човек?
Може би му стигат само дребните житейски радости....
За кратък миг сме тук....
Ама, най-ми харесва - Да пия студена бира на 2000 метра...
Здраве и успехи ти желая!
цитирай
3. viki11 - На 4 август ще пътувам с жена си да ...
04.09.2008 23:42
На 4 август ще пътувам с жена си да НюЙорк

направо ви завиждам
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubara
Категория: Изкуство
Прочетен: 4576088
Постинги: 689
Коментари: 9099
Гласове: 19614
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031