Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2022 08:26 - * ~
Автор: emi1ts Категория: Други   
Прочетен: 1536 Коментари: 4 Гласове:
17

Последна промяна: 20.01.2022 08:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

        
  
                     ******   ~~~~    ХУБАВ ДЕН!:)  ~~~~   ******








Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - ..мдаа..като, за възрастни..хора,
20.01.2022 15:40
мисля, често, и ние грешим..
аз, например, съм непокорна, и
непослушна, като..малко дете...
даже, съм...рязка ,и невъзпитана..според някои..
често, споменавам една случка...
която, стана, моя визитна картичка, по късно..
...когато, бях малко дете, до към 15г..и аз бях
щурава, весела..динамична..ноо..се срамувах..стеснявах..
особено, ако имаше повече, от двама, или, сред непознати..
изчервявах се от притеснение,за да не сгафя, и да кажа,
нещо, което, няма, да се хареса..на компанията..
......в такива ситуации..
многоо често, си чоплих..ноктите, а мама, ме пляскаще през ръцете..
имах, явноо, прекалено Енергия, и Емоции,които, стояха, затворени
надълбоко, и не можех, тогава, да изразя..свободно..
един ден, бяхме на гости, имаше кафе, сладки, напитки..
с голямо усилие, на Волята, посягам, да си взема..една петифура,
а, мама , ме бута..леко..с крак, под масата...
докато, се усетя, и отговарям. - Мамо, защо, ме буташ. сега..
на свой ред, Майка..се изчерви...

такава си останах...бях, сложно дете..силно, умно, Емоционално
от..всичко, по многоо...а, нямаше, какво ,да ме укроти..
след..първите 2 -3 'Любови, се поуспокоих..и добих
повече увереност, и самообладание..
такава съм и тук..в блога...Човек, не се променя..
а, все, повече, се 'приближава', към своята Същност..
, и това, е хубаво...
не е важно, да победим, или че, ще загубим..
важно ,е да бъдем, Себе си..а, не ,Лист на вятъра..
лесно, е да се каже..,еми....
цитирай
2. donchevav - Чудесна музика и клип - разнежва, ...
20.01.2022 21:16
Чудесна музика и клип - разнежва, възторгва, покорява! Благодаря ти, мила Еми!
Хубави и здрави януарски дни!
цитирай
3. emi1ts - Благодаря мила Вени!
20.01.2022 21:45
donchevav написа:
Чудесна музика и клип - разнежва, възторгва, покорява! Благодаря ти, мила Еми!
Хубави и здрави януарски дни!

Особено ми е приятно и се радвам ,че ти хареса!Хубави януарски дни и за теб!Прегръдки!
цитирай
4. emi1ts - Благодаря Юлия!
20.01.2022 21:50
milady написа:
мисля, често, и ние грешим..
аз, например, съм непокорна, и
непослушна, като..малко дете...
даже, съм...рязка ,и невъзпитана..според някои..
често, споменавам една случка...
която, стана, моя визитна картичка, по късно..
...когато, бях малко дете, до към 15г..и аз бях
щурава, весела..динамична..ноо..се срамувах..стеснявах..
особено, ако имаше повече, от двама, или, сред непознати..
изчервявах се от притеснение,за да не сгафя, и да кажа,
нещо, което, няма, да се хареса..на компанията..
......в такива ситуации..
многоо често, си чоплих..ноктите, а мама, ме пляскаще през ръцете..
имах, явноо, прекалено Енергия, и Емоции,които, стояха, затворени
надълбоко, и не можех, тогава, да изразя..свободно..
един ден, бяхме на гости, имаше кафе, сладки, напитки..
с голямо усилие, на Волята, посягам, да си взема..една петифура,
а, мама , ме бута..леко..с крак, под масата...
докато, се усетя, и отговарям. - Мамо, защо, ме буташ. сега..
на свой ред, Майка..се изчерви...

такава си останах...бях, сложно дете..силно, умно, Емоционално
от..всичко, по многоо...а, нямаше, какво ,да ме укроти..
след..първите 2 -3 'Любови, се поуспокоих..и добих
повече увереност, и самообладание..
такава съм и тук..в блога...Човек, не се променя..
а, все, повече, се 'приближава', към своята Същност..
, и това, е хубаво...
не е важно, да победим, или че, ще загубим..
важно ,е да бъдем, Себе си..а, не ,Лист на вятъра..
лесно, е да се каже..,еми....


Радвам се ,че си решила да споделиш с мен!Има много какво да учим и променяме .За да се променим обаче трябва да осъзнаваме причините и страховете които ни пречат да сме себе си и искрени! И те са в нас - никой друг не е виновен! Въпреки че е трудно си заслужава усилията,защото и удовлетворението е голямо!Хубава вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emi1ts
Категория: Други
Прочетен: 1712266
Постинги: 583
Коментари: 3953
Гласове: 30809
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031