Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2011 15:01 - Приморско
Автор: lubara Категория: Туризъм   
Прочетен: 10370 Коментари: 19 Гласове:
22

Последна промяна: 09.09.2011 15:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                Някои ще кажат, какво пък толкова му е ценното на нашето море, какви курорти има.
               Има, ама нали нашето гардже си е най-хубавото! Затова-ето само снимки.

               Първата е снимана от терасата на хотела, насреща е бившата резиденция "Перла".

                Четвъртата е изгревът на слънцето.

imageimageimageimage

                     Северният плаж на Приморско, и голямата червена шамандура, до която плувах. Фасулска работа. Накрая разбрах, че с нея маркирали пътя на джетовете.

image

image
imageimage

                                               Тук бирата върви с изгледа.

image

                         Заведения да искаш. На централната улица тарапаната и чалгата ми идваха малко вповече, затова не съм ходил там.

image

                                                            Хотелчето.

image

                                                   След стотина метра е морето.

image

                                                      Поглед към ММЦ-то.

image

                                                        И към Китен.

image

                                              Вече са поостарели и поуморени.

image

image

        Тази снимка много ми напомни един залез на Батари парк в Ню Йорк. И нашият си го бива, нали!

image

                                  Тук се вижда яхтата на брадъра Здравко.

image

                                   Някои лодки се готвят за нощно плаване.

image

               И накрая един хотел до Северния плаж, ако догодина имам парички, може там да изкарам три-четири дни. Ще се прежаля.



Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - Китен си ми е младежкото място. Там я ...
09.09.2011 15:06
Китен си ми е младежкото място. Там я карах още като подрастващ, в най-зареждащите вдъхновение в дългосрочен план, години. Иначе от половин живот не съм се разхождал из онези позабравени алеи. Нямам представа колко са се променили, но в мен са си същите.
цитирай
2. lubara - Поздрави, cefulesteven!
09.09.2011 15:11
В Приморско не бях ходил...тридесет и пет години.
Разходих се и до Китен, където не бях стъпвал от преди двадесет.
Приморско има широки улици, особено в новата част. Китен ми е малко пренаселено и чалгаджийско.
цитирай
3. qbylkovcvqt - Ех, морето, ех, морето! Плажа, и...
09.09.2011 15:12
Ех, морето, ех, морето! Плажа, изгрева и червените покривки...
:))) В хотелчето и аз се прежалвам.
цитирай
4. lubara - Поздрави, gby !
09.09.2011 15:23
Колко му е, стотина лева за ден, какво му плащаш! И папкане и пийване на корем, ако така разбира човек почивката.
цитирай
5. scarlety - Eй,
09.09.2011 15:25
че красиви морски снимки и залези! Стана ми мъчно за отиващото си лято:)
Може пък да ни се отпусне малко циганско лято през септември:))
Страхотно "синьо" на предпоследната нощна снимка,Любара!
цитирай
6. lubara - Поздрави, scarlety!
09.09.2011 15:32
Не тъгувай, пак ще дойде, а и септември не си е отишъл още.
цитирай
7. makont - Откъдето и да го погледнеш е красиво,
09.09.2011 15:40
море, залези, една такава неописуева възторженост те обзема. Догодина в хубавия хотел, задължително да отидеш. Хубава вечер!
цитирай
8. lubara - Поздрави, makont!
09.09.2011 16:40
Мая, до догодина има много време, но ще имам едно наум. Хубава вечер и на теб!
цитирай
9. ckarlet - Ех, хубаво си е по морето. И аз обичам ...
10.09.2011 08:15
Ех, хубаво си е по морето. И аз обичам да плувам, Lubara.
И залезът на снимките ти е разкошен!
Поздрави! Страхотна почивка!
цитирай
10. lubara - Хубав ден, ckarlet!
10.09.2011 10:14
Разнообразие си е. Не отидох до Бегликташ, ама нищо. Следващият път.
Поздрави за една плувкиня.
цитирай
11. lubara - Поздрави, borislava0513!
10.09.2011 10:44
Аааа, значи не съм само аз...http://lubara.blog.bg/izkustvo/2008/07/16/stela-momicheto-sys-sinite-ochi.212771
цитирай
12. анонимен - Цъ,
10.09.2011 11:12
достатъчна е онази сграда, която се появява на снимките, както и липсата на каквато и да било архитектурна визия по нашето Черноморие. Не ми се говори за застрояването и места, откъдето заради него изобщо не се вижда морето.
Бях в Гърция тази година, там не се строи както ти падне, защото си бутнал рушвет, има обща идея, а строежи над 2 етажа видях само на едно място по пътя. За обслужването, от което сме на светлинни години и умението да правят търговия, въобще не искам да говоря...
Сори, Любара....
цитирай
13. veselinvalev - Магия си е морето, Любо. А щом си при ...
10.09.2011 11:48
Магия си е морето, Любо. А щом си при него, винаги е магично.
Поздрав приятелски!
цитирай
14. lubara - Поздрави, angpiskova!
10.09.2011 12:03
Ангелина, не разбрах за каква сграда става въпрос.
Колкото за морето, това е едно. Друго е крайбрежието и страхотното безобразие в застрояването. Много пъти съм писал за това. И за Слънчев бряг, и за Синеморец, и за Златните пясъци. Имам един постинг преди три години- " Отвратителните Златни пясъци".
Предпочитам си морето отпреди четиридесет години. Със къмпинзите, макар и мизерни. И с хазяите, с които вечер под асмите курортистите си пиеха ракията.
А какво да кажа за пътя между Каваците и Созопол.
""" Понякога ходехме пеш до Созопол, почти винаги. Когато се свечеряваше изкачвахме големия баир и пред нас лъсваха белите зайчета на вълните, разбиващи се в широкия бряг на Харманите. Нямаше ги хотелите, които сега са нацвъкани през шосето. Лозята от ляво, морето от дясно, Старият Созопол направо. Просто и ясно. """"
Но все пак, нашето море си е наше. Макар, че ще си патим много време от тези безобразия, които станаха в последните петнадесетина години.
Така, че на едно мнение сме!
цитирай
15. lubara - Поздрави, veselinvalev!
10.09.2011 12:06
Веско, малко плувах, малко. Ама като гледах, до голямата шамандура само веднъж имаше двамина.
Магия и половина си е морето, съгласен съм!
цитирай
16. kasnaprolet9999 - Е, сега пък ти ме изпревари. Днес се ...
10.09.2011 21:34
Е, сега пък ти ме изпревари. Днес се прибрах от морето и още ми е мъчно, сутринта беше гладко като езеро, а температурите-юлски. Хубави снимки си направил. Някой ден и аз ще покажа моите, че сега и гости ще ми идват.
цитирай
17. lubara - Поздрави, Невена!
11.09.2011 09:43
При нас морето си беше с вълнички, но със зелен флаг.
Ще ги покажеш, разбира се. Ти си направила десетина дни на морето, аз бях за седмица.
цитирай
18. iliada - Чудесно ни е морето, а с хубава ко...
12.09.2011 16:38
Чудесно ни е морето ,а с хубава компания още по!:))
цитирай
19. lubara - Поздрави, iliada!
12.09.2011 16:41
Моята компания отдавна е едночленна, добре че е от женски род!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubara
Категория: Изкуство
Прочетен: 4590530
Постинги: 689
Коментари: 9099
Гласове: 19630
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930