Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2009 17:39 - Станчов - Светлин хан , над Трявна
Автор: lubara Категория: Туризъм   
Прочетен: 5531 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 06.11.2010 12:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                 
                                Моята приятелка Светла от половин година е ханджийка . Да не ви звучи като хаджийка , не  е ходила на Божи гроб . А защото се е заела с трудната , но много красива задача да приема гости в едно малко хотелче . В селцето Станчов хан , на 12 км над Трявна .
                                Да й пожелаем много и доволни клиенти !

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

                                  Сега в снега нещата ще са още по- красиви !



Тагове:   Хан,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - Ей,
08.01.2009 18:34
Поздрав! Много е хубаво :)))
Успех й желая....
цитирай
2. anastasiia - Много е красиво...:)
09.01.2009 12:09
Въобще онзи край е приказно хубав... Щом е в околностите на Трявна...:)
Успех и от мен!:)
И поздрави за теб, усмихнати, разбира се!:)))
цитирай
3. kasnaprolet9999 - Красиво е,
12.01.2009 15:28
ех защо нямам повече време за да го посетя, но някога и това ще стане.Котенцето е голяма душица, имам си едно черно бяло в къщи.
цитирай
4. diamantina5900 - Любимият ми град!Трявна !
28.01.2009 15:00
Живея в Северна България и ми случи да бъда няколко пъти в Трявна.Прекрасно място-чисто,красиво,с музеи и други интересни места.Българско градче -преди всичко!
цитирай
5. zvezdichka - Това е нещо
07.12.2009 21:57
ново за мен, в смисъл, че вчера оглеждах в нета този район и по специално село Станчов хан за къщи за гости и намерих обява само за една - Колювата страноприемница, но като гледам твоите снимки, явно има и повече и се успокоявам, че ако поискат и повече хора да се включат в предложението да посетим село Мръзеци, то ще има къде да се отседне. Стига да има желаещи де :). А иначе разгледах и темата ти за Дупини. Интересни места. И аз съм изпуснала, че не съм те открила по рано, но това може да се промени :).
Хубава вечер!
цитирай
6. lubara - Поздарви, zvezdi !
07.12.2009 22:03
Здрасти, бях в Колювата къща преди месец, там хазяинът е юрист от Габрово. Тази къща, по-горе, вече не е на мойта приятелка, не може да се разчита на легла там. В Станчов хан има още еднин хотел- бивше училище, доста добре оборудвано, току що реновирано.
Лека вечер. Районът е изключителен. Прочети, ако обичаш, " Танцът на дивите зайци".
цитирай
7. zvezdichka - Благодаря за
09.12.2009 21:06
информацията Любо, защото явно не всичко човек може го намери в нета. А това би било полезно, ако има повече желаещи.
А разказа... Какво да ти кажа :). Много ми хареса! Носи хубаво послание и вика... Гласът му зове: "От което и някой друг може да се почувства поне за минути щастлив и богат, защото и той ще поиска да играе там някъде в тъмното, под големите звезди на небето, които са се оцъклили толкова близо, че ти се иска да кажеш, светът е толкова малък. Но толкова богат и непредвидлив, че понякога един танц на дивите зайци може да промени плановете на две жени, едната зряла вече, другата още повече. "
Този танц носи някаква тишина, спокойствие и ритъма на малкото и красиво селце, притихнало в прегръдките на планината :).
И един въпрос: Този разказ да не е писан за село Станчов хан? Заинтригува ме.
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
8. lubara - Добро утро, zvezdichka !
10.12.2009 06:29
/lubara.blog.bg/turizam/2009/06/22/elenskiiat-balkan-selo-kostel-i-chakali.352222

Бях там, на гости за половин час, на тези две непознати за мен жени. Аз изпращам хора на работа в Лондон. Трудно върви, те бяха кандидатки, но не заминаха. И видях за няколко минути зайците. И после, на другия ден, измислих тази история.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubara
Категория: Изкуство
Прочетен: 4576827
Постинги: 689
Коментари: 9099
Гласове: 19614
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031