Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2008 18:12 - Обещавам да не попържам
Автор: lubara Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1110 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 18.11.2008 16:08


                       За сетен път си мисля , че нашата държавност и закони май за нищо не стават .
                    
                    От началото на лятото продавам една наследствена нива . Купувачът ме намери , дава 1000 лева за декар . Тя нивичката на прадядо ми е около 10 декара . Наследниците сме петима . Ама за зла беда брат ми живее в чужбина .
                    И се почнаха мъките . И така се роди  разказът ми  " Борбата за една крива нива . "

                    А този разказ си има продължение .
                    В община " Лозенец " съм ходил до сега пет пъти . Най- после след няколко дни на шестото ходене ще получа нужният ми документ . За семейното положение на брат ми .
                    До тук добре . Но пред тези кретени от НАП пълномощното на брат ми не минава . Защото не бил споменал , че ме упълномощява да вадя нужните кетапи , които се изискват за такива случаи .

                    А бе ненормалници ! Какво значи смисъла :

                    Упълномощавам еди кой си  ДА МЕ ПРЕДСТАВЛЯВА  при продажбата и т.н.  и  т. н.


                     И това за какво ? За един шибан документ , че няма задължения към държавата .

                     Тоест не е Веска Меджиева във мъжки вариант .

                     А тя , че крала и го знаят какво последва от това . Нищо .

                            И много интересно - на мен , като постоянно живеещ в тази страна защо не ми изискват такъв документ . Може би по презумпция се разбира , че ако дължа нещо на държавата , ще съм в затвора за да си го заработя . Айде стига с тези номера . Толкова  много такива  са си на свобода .

                      
                     А бе " Дейва тази крива нива , дейва " .

                     Ох , да е жив прадядо ми такава попържня ще им тегли , че свят ще им се завие .
                     Ама не би . Няма го човечецът от доста години . 
                     И аз ще трябва да сърбам попарата на нашта правораздавателна , бюрократична и толкова шибана законност .



Тагове:   обещавам,


Гласувай:
0



1. krotalka - Познат проблем
10.11.2008 18:44
Ако видиш моето пълномощно(това, което съпругът ми ми е дал), колко е дълго, свят ще ти се завие. Изброено е всичко и въпреки, че в него накрая има текст - "Да ме представя навсякъде и да вади документи от мое име и за моя сметка, пак съм имала проблеми!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubara
Категория: Изкуство
Прочетен: 4576356
Постинги: 689
Коментари: 9099
Гласове: 19614
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031