Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2014 13:26 - мислеписане
Автор: lubara Категория: Изкуство   
Прочетен: 2494 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 25.02.2014 17:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 много обичам да мисля мисля непрекъснато сутрин обяд вечер че и на сън мисля май и си викам щом мисля, що да не взема и да пиша иначе тези мисли ще отидат някъде бадева както казваше баба ми тя обичаше да казва бадева аз пък обичах баба си ама отдавна не съм мислил как ли се е чувствала тя с толкова много бадева в мислите си
 Та скоро ходих на едно представяне там все умни хора бяха че и разбираха от мислене от литература от теология от Иисус от всичко разбираха аз как попаднах там мисля си случайно и после гледам, тя теодора и тя обичала много да мисли и да пише заедно аз никога няма да стана като теодора не че не я уважавам ама как мисли ми е малко трудно да я бадева ох обърках се в мислите си ама вие ме разбрахте си мисля
 Това с писането като мисли пести много неща пести мислене дори защото кой толкова ще се напъва да следи мислите ти я виж какъв модерен писач е бил ще кажат хората а че ти нищо не си казал кой ще мисли за това то бадева и отиват препинателни знаци че и главни букви тоже то те не са ли такива знаци отдавна бях в отделенията си мисля
и сега какво ще стане ако всички започнем да мислим пишейки или да пишем мислейки ама то не е ли едно и също май мисля че не е абе какво значение има всичко това толкова хора правят едно на другия ден същото но в обратен ред и пак са начело на мислите на всички ни, и на псувните ни, ама защо ли защото аман от такива мислители дето само ги интересува да не ги хване бадевата
 Ох, някой ще каже този съвсем го е засърбяла мисълта я да спирам дотук че и бездругосеизморихотписанеотмисленеотглупоститенапреходакъмвеличиетона новотописане
 Сега знам, че баба ми я обичах и заради бадевата, ама иначе като дете хич не харесвах баклата, иначе баклавата дай ми я и сега баклавата.
 Точка

 

25.02.2014                                                             Любомир Николов




Гласувай:
6



1. kasnaprolet9999 - Май някой много те е ядосал:((((
25.02.2014 15:38
Май някой много те е ядосал:((((
цитирай
2. lubara - Поздрави, kasnaprolet9999!
25.02.2014 17:32
Невена, няма такова нещо! Този стил на писане ми е много странен, това е всичко, да не кажа друга дума.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubara
Категория: Изкуство
Прочетен: 4576032
Постинги: 689
Коментари: 9099
Гласове: 19614
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031