Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2012 14:52 - О, времена! О, нрави... Не ми идва нещо друго като заглавие.
Автор: lubara Категория: Изкуство   
Прочетен: 2321 Коментари: 8 Гласове:
12

Последна промяна: 23.01.2012 19:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                         Странно нещо е съвременният роман. " Естествен роман" е книга, която спокойно може да се раздели на две части. Едната е читаема, макар че сюжетът не е твърде оригинален-раздялата между двама съпрузи. Другата част е някакъв събирателен текст от ботаника, биология и болни съновидения, където вулгарният език преобладава. И тази книга е най-превежданата по света от български автор. Странно...
                          Спомних си как преди няколко години написах нещо като мнение, което беше като по-горното, в един сайт. Сайт с голееееми литературни претенции. Веднага бях блокиран, и публикациите там вече задължително минаваха през редакторското сито...
                          Сега отново ни предстои "среща" с един без съмнение много противоречив текст-" Физика на тъгата". Но пък продаваем, направо чудновато продаваем...А това за автора и издателя е най-важното, без съмнение!
                 
           Предната вечер имаше представяне на автора в едно телевизионно предаване, където водещата винаги ме удивлява с лигаво-патетичното си присъствие. Е, повече от гостите й са впечатляващо известни, това е факт.
                          

                           
Продава се, продава се, продава се.
                   После е всичко останало!




Гласувай:
12



1. lyubomircholakov - Един линк, който подкрепя тезата на постинга...
23.01.2012 14:59
http://knigi-news.com/?in=pod&stat=7614&section=9&cur

По принцип на този сайт има доста материали и споменавания по случая "Георги Господинов".
цитирай
2. mitkaloto - Вземай такива книги народе!-каза ...
23.01.2012 15:33
Вземай такива книги народе!-каза хартиената фабрика в Костенец.Без ще фалираме.Поздрави!
цитирай
3. yotovava - Реклама, това е
23.01.2012 16:33
може да са л..на, но с добра реклама ще се продадат.

цитирай
4. lubara - Поздрави, адаш!
23.01.2012 17:47
Твоят линк не се отваря. Но и аз ти пращам един.
http://www.dnevnik.bg/razvlechenie/2011/12/06/1278370_georgi_gospodinov_svetut_e_v_svoiata_esen/
цитирай
5. lubara - Поздрави, mitkaloto!
23.01.2012 18:11
" Георги Господинов в романа си " Естествен роман" не само цитира известни имена, а и цели пасажи от произведенията им. Не, че това ме е впечатлило, напротив. "
Това съм отговорил на Ж45, когато ми отказаха да издадат разказите ми. Защото "Доста фриволно употребява писатели и заглавия, разбира се перифразирани." Част от тяхната "рецензия".
Всичко съм казал по-горе.
цитирай
6. lubara - Поздрави, yotovava!
23.01.2012 18:12
Реклама ли, то си е направо инвазия!
цитирай
7. magicktarot - Здравей, Любо! Не мога да се изкажа
24.01.2012 13:44
като читател на описания от теб роман - защото не съм го чела, а и надали ще го направя... Но и аз се замислям често за рекламата в литературните среди... Разбира се, никой не е луд да рекламира нещо, в което самият той не е убеден, че има хляб. Но не това искам да кажа.
Мисълта ми е: това, че ни казват, че НЕЩО СЕ ПРОДАВА - дали е съвсем вярна информация? ;) За мен, като човек, който се е занимавал с реклама - за лични фирмени нужди - за мен това си е ЧИСТ РЕКЛАМЕН ТРИК...:) (извини ме за големите букви!) ... Просто това, че нещо е продавано, влияе на психиката на масовия потребител, мда...
Поздрави!:)
цитирай
8. lubara - Поздрави, magi!
24.01.2012 16:44
Соня, това и аз си го помислих. Въпреки, че и на мен ми е интересна новата книга, не ще я изтърпя, мисля си. И най-важното, не искам така да се представяме навън, но явно това е положението, както казваше една колежка в миналите години.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubara
Категория: Изкуство
Прочетен: 4576748
Постинги: 689
Коментари: 9099
Гласове: 19614
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031