Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2008 14:27 - Този луд , луд свят
Автор: lubara Категория: Изкуство   
Прочетен: 1802 Коментари: 4 Гласове:
0



 

                Светът е луднал по модата . Ето например аз от днес имам ново компютърно бюро . Какво си му беше на старото , ще попитате вие . Ами беше си много добро , но бе станало демоде . На годините на сина ми , с чекмедже и голям плот . А нали в къщи сме модерни , как може да изоставаме от новостите .

                Е , новото бюро е по- малко , по – нестабилно , дори клавиатурата съм събрал до монитора . Защото ако е на мястото си , плъзгащото плотче се кандилка и ме разсейва като съчинявам някоя историйка .

                

                 Ама ще свикна . Човек свиква със всичко , пък и на кого да се оплача .

                 Освен тук , в блога .

 

                 Традициите не са това , което бяха .

                 Ще следваме новостите , макар това да ни кара да сме нестабилни и мъничко да се кандилкаме .

                 Важното е да сме в крак с модата .

 

 

 




Гласувай:
0



1. anastasiia - Същественото е, че запазваме равновесие,
17.12.2008 00:19
въпреки че сме малко нестабилни...;)
Новостите са си вид предизвикателство, към самите нас...
Усмихнах се, докато те четях, защото си припомних една хубава приказка на Джани Родари, която започва така: "Новости, новости! Навсякъде новости...":)
Честито бюро!:))
цитирай
2. lubara - Аз пък не ще забравя Жоржета Чакъ...
17.12.2008 12:23
Аз пък не ще забравя Жоржета Чакърова в " Продавач на надежда " . Преди доста време , чудесна беше .
Тя е майката на Шани от канал1 - сутрешният блок .
Ася , благодаря за бюрото и прочита !
цитирай
3. anastasiia - О, това ми е много любима песен....:)
17.12.2008 16:52
Даже аз самата я пея...:)
"Ако можех да имам едно
магазинче с две полички...
Бих продавал, познайте какво -
надежда, надежда за всички..."
Толкова обичам тази песничка, че преди време бях писала пост за нея и въобще за Надеждата...
Ако искаш, наднкни ето тук -
http://anastasiia.blog.bg/viewpost.php?id=107091
цитирай
4. basta - :))
20.01.2009 22:21
аз предпочитам нещата, които биха ме карали да се чувствам удобно и уютно, дори да не са в крак с модата...
но това е така, защото наскоро излязох от общоприетите калъпи, които всички следват..
и предпочитам индивидуалността, дори в очите на околните да съм странна...

успех ти пожелавам!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubara
Категория: Изкуство
Прочетен: 4588060
Постинги: 689
Коментари: 9099
Гласове: 19629
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930