Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2008 20:39 - Брадат социализъм - една случка
Автор: lubara Категория: Изкуство   
Прочетен: 947 Коментари: 0 Гласове:
0



 Роден съм преди немалко  години. Винаги съм вярвал, че моя дядо и баща са честни и справедливи хора, които са се борили за онзи строй. И съм се гордял със това. 
        Сега ще ви разкажа една история, която звучи невероятно, но си е едната истина.  . През цялото си следване и до днес съм с брада, преди 30 години черна, сега бяла. Беше  8-ми септември 1974 година. С моя приятел от института Графа привечер вървяхме по “Стамболийски” , когато ни спряха някакви отрядници. Къде са ви документите, кратка проверка и ни вкараха в районния клуб. Ние им се изрепчихме, те ни заплашиха, че не можем да се движим така- с брада аз, Графа с дълга коса и че ще ни опандизят в 
милицията . И представете си, викнаха някаква Уазка и ни стовариха на “Констадин Величков” в шесто управление. Баща ми служеше тогава в това районно към управлението на Противопожарната охрана- бе подполковник. И дежурният офицер ни попита къде работят родителите ни.

       Моят отговор много, ама много го смути. Аз не му казах нито чина, нито длъжността , но по лицето му се изписа ужас. Да не би да са докарали сина на някоя голяма клечка и как ще се оправя тогава.  Стана много внимателен и дори ни посъветва приятелски, че ще сме по-хубави ако се пострижем и обръснем.

     

        Е това ако не се казва брадат социализъм, здраве му кажи.

 

 



Тагове:   Случка,   социализъм,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lubara
Категория: Изкуство
Прочетен: 4595688
Постинги: 689
Коментари: 9099
Гласове: 19633
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930