Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2008 13:50 - Аз тройкаджия ли съм - малки мисли
Автор: lubara Категория: Други   
Прочетен: 1599 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 10.10.2011 18:41


                              Вчерашният ден се явих на интервю за работа . Два дни преди това разбрах за свободната позиция , където едно от изискването бе инженерно образование и най - малко четири години по специалността . Коя специалност не беше ясно , дали свързана с новата длъжност или ей така , като инженер . Обявата кротко се мъдреше , окачена в коридора на организацията .
                         Както и да е . Тя службата , за която кандидатствах си е нещо като държавна служба . Няма да изпадам в подробности , както се казва за да не й правя реклама . Всичко си бе документирано , големи педанти са тези държавници . Първо - класиране по документи . Там минах ситото . После писмено известие , че съм допуснат на ИНТЕРВЮ . Пиша го с главни букви  не случайно . Защото не бе назован втория тур като конкурс например , а като интервю .
                          Добре . Бях подал последен документите си , последен минах и на така нареченото интервю . Бяхме насочени с материали и нормативни актове , които са в основата на бъдещата работа за тази позиция . Два дена четох като първокурсник , е ,  длъжен съм да отбележа , че не съм се презорил .
                          И се явих в прекрасно настроение на това ИНТЕРВЮ . Там едни документи пак се подписваха , тонът на изпитващите - повече от благ и учтив . Двама души от поделението , за което кандидатствах и двама от Централата .
                           Тъййй . Мисля , че добре се представих . Не гледах в материалите , по които се водеше разговорът . Показах им , че мога да мисля логично и за четиридесет и пет минути не отговорих само на два подвъпроса . Но бързо се ориентирах в пропуска си , както каза председателят на комисията не се намираме на изпит , че да не разполагаме с нужните ни за работа документи .
                           И днес дойде резултатът . Най - учтиво ми съобщиха оценката - около ТРОЙКА . И че не съм класиран в това трудно състезание . Да ми пратят ли резултата или ще отида на място да си го получа .
                            Ей , тия нямат грешка . Само дето трябваше да настоявам за разяснение , какво значи тази моя оценка . След кратка пауза дойде отговорът , максималният бал , който се дава е ПЕТИЦА .
Не че са я дали на някой от кандидатите . Но аз съм извън борда .
                            Изводите всеки може да си ги направи . Уж интервю , а пък си сякаш на състезание по художествена гимнастика . Дават ти бал до стотната . Какви са критериите за оценка , няма да ги питам .   Май са повече субективни , ами гимнастика си е това . Както и няма да ги питам за кой бе това  състезание . Защото няма да ми отговорят , така и  ще се разбере скоро .
                           Я да попитам не съдиите , а публиката .
                           Според вас аз за ТРОЙКА ли съм .
                           



Тагове:   малки,   мисли,   тройкаджия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kasnaprolet9999 - Не си!
20.12.2008 10:55
Повечето от интервютата се правят за конкретни хора, ти и още някои са били параван, зад който други са направили игричката си, привидно са спазили процедурата, а като няма ясни критерии и нищо документирано като твои отговори на въпроси, така и не може да се направи проверка от външен орган за да докажеш какво са те питали и какво си отговорил. Не се ядосвай, явно в тази организация заобикалят не само тези правила, но и много други, които ако беше останал да работиш там щеше да ти се наложи да избираш, дали да станеш като тях, или да бъдеш черната овца със всички произхождащи минуси от това. Все пак по добре е да отидеш на място, където наистина да бъдеш оценен като специалист и да имаш самочувствието на човек, на който не му диктуват какво трябва да прави.На нашата средна възраст това е много важно за да имаме нужното спокойствие, нервните сривове са ни противопоказни.
цитирай
2. lubara - Поздрави
20.12.2008 13:07
Толкова си права , че повече не може . Аз обаче нали съм си един наивник на средна възраст и затова тези непоклатими аргументи често ги забравям .
То тук дори не става въпрос дали аз съм дал най- верните отговори . Сигурно не съм . Но цялата процедура е така лустросана и фалшива , не ми се пише повече за това .
Идва Коледа , весели празници , kasnaprolet9999 !
цитирай
3. rummi - :-)
20.12.2008 13:18
моята оценка е 4.98 при максимална 5.00
цитирай
4. lubara - Голяма оценка , да не си сбъркала нещо !
20.12.2008 14:17
Rummi ,
Веднага кажи къде и как да почерпя !
Поздрави !
цитирай
5. net - да споделя
12.01.2009 10:37
явявах се на два конкурса. На първият започнах работа- от 12 кандидати. От двамата между които се колебаеха, предимството ми беше, че бях вече дипломирана и имах ... 19 г. стаж. А другият претендент бе задочник.
По ирония на съдбата след 3 години на вторият конкурс се явихме 4 от предишният конкурс. Бяхме си близки и дори се подкрепяхме. Спечели конкурента ми от първият конкурс. Аз бях на второ място. Е той не започна работа в тази фирма, нито пък аз.
Започна човек, който не се бе явявал на конкурса, и на който не му хареса работата и напусна след два месеца. ..... ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubara
Категория: Изкуство
Прочетен: 4591833
Постинги: 689
Коментари: 9099
Гласове: 19630
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930